tävlingar – va med ni också!

24 Nov

Jag har ju väldigt otur i det här med tävlingar, men nu när jag faktiskt har en blogg så kan jag vara med på sånt som jag innan inte kunde 🙂

Den första tävlingen är från min favoritblogg – sockerrus, och vinsten är ett presentkort på lyxiga plåtburkar!

Jag samlar ju på plåtburkar från märket  Derriére la porte (Dixie), dom är såå fina! Älskar dom. Nu hade det varit kul att vinna lite också hehe

Tävla hos sockerrus och vinn ett presentkort på 500kr,

i samarbete med LyxigaPlåtburkar.se, RoligaPlåster.se och Änglaspel.se.

För att öka mina chanser att vinna NÅGOT så är jag med i en annan tävling också 🙂 hehe

Denna är hos den fina bloggen bakverk och fikastunder !

Jag tävlar hos Bakverk och Fikastunder.. om dessa fina prylar,
tävla du också! Tävlingen pågår t.o.m 8 december!
Va med ni också, kanske vinner ni och då vet ni vad ni kan ge mig i julklapp 😉 hehehe

Lämna en kommentar